Rabu, 21 Oktober 2009

saat hilang tuturmu...

kali ini ia menitis lagi...murahnya harga sebutir air mata...tapi ini mungkin takdir dariNya...
pergi mu kini tiada kembali...saat indah cuma mimpi seketika buat kita yang bakal kekal dalam lubuk hati ini...

rinduku pada tutur mu buat dunia ku sepi...hilang mu kini tiada pengganti...berat hatiku melepaskan dia pergi...setiap langkah setiap gerak mengingatkan aku pada dirimu...saat kamu dibawa pergi semakin hilang kekuatanku...

setiap memori kita kupahat dalam ingatan..tidak membenarkan kau bawa bersama...cuma itu yang ku ada...

jika tuhan memberikan ku peluang sesaat,tiada apa yang kupinta...melainkan kamu kembali dalam pelukanku dalam sesaat...ungkapan cinta dari hati ku agar mebuat mu lena wahai kekasihku...

hari ini...aku menangis lagi...aku rindu tawamu..aku rindu kata cinta darimu...jangan biarkan aku hilang tuturmu...

yang tinggal doaku untukmu...semoga kamu tenang wahai cintaku...salam rindu dari ku....

dedikasi untuk seorang yang bergelar sahabat... Yusliana

al-fatihah: suhaizad bin rahmat

2 ulasan:

  1. lalink...
    cgt menyentuh aty... thenz a lot yah...

    :: al-fatihah buat kekaseh terindah ::

    BalasPadam
  2. buxie lalink...huhu...take care k jgn nakal2...

    BalasPadam